بحث مخصص

الاقسام

كلمات البوم :: كمننا





كامننا


اكتش كدر فى الالولو كمننا حب ندية وحب لولو كمننا

كتش كدر فى الالولو كمننا حب ندية وحب لولوووووووووة

ولا يابتاع الفل يابو قلب زى الفل ولا يابتاع الفل يابو قلب زى الفل

لو انهاردة لفت بكرة هتبئة فل
كتش كد رفى الالولو كمننا حب ندية وحب لولو

كتش كدر فى الالولو كمننا حب ندية وحب لولو

نفسك فى اية كمننا تحلم بئية كمننا سمعنى اية كمننا

نفسك فى اية كمننا تحلم بئية كمننا سمعنى اية

انا نفسى ائلة نفسى ود حبيب وبيه

ومعية فلوس كتيرة تلاتين تلاف جنية

واشرب ازوزة فى العجوزة مع استاكوزة اية

واجبلى دش معا الموبيل والحته الكوبيه

يا دنيا نفسو يبقي نفسوه ود حبيب وبيه

ومعه فلوس كتيرة ستين تلاف جنية

يشرب ازوزة فى العجوزة مع اسكوزة اية

واجبلى دش مع الموبيل والحتة الكوبيييييييييييه

يا دنيا لية معندة معنا عمرك ما جيتى على هونا

يا دنيا لية معندة معنا عمرك ما جيتى على هونا

ولما جيتى تصلحينا عملتى ائل مش سمعنااااااااا
ها ولا لئولك ايييييييييييييييييييييييييييييييييه

كتش كدر فى الالولو كمننا حب ندية وحب لولو

كتش كدر فى الالولو كمننا حب ندية وحب لولو
كتش كدر والاولو كمننا حب ندية وحب لولو

كتش كدر كونى مونيكة كمننننى حب ندية وحب لولو

كتش كدر فى الالولو كمننا حب ندية وحب لولو



متفكرش كتير


متفكرش كتير يا حبيبي متفكرش وعيش أيامنا
ومتسألش ازي يا حبيبي دة أحنا مفيش غير كدة قدامنا
نتعب نشتكي من إية نسأل فالعالم لية
نتعب نشتكي من إية نسأل فالعالم لية
ولا عندك حل تاني قولي لو كنت فمكاني
ولا عندك حل تاني قولي لو كنت فمكاني
كنت حتعمل اية يا حبيبي.... يا حبيبي اية ... اية يا حبيبي
متفكرش كتير يا حبيبي متفكرش وعيش أيامنا
ومتسألش الزاي يا حبيبي دة أحنا مفيش غير كدة قدامنا
نتعب نشتكي من إية نسأل فالعالم لية
نتعب نشتكي من إية نسأل فالعالم لية
ولا عندك حل تاني قولي لو كنت فمكاني
ولا عندك حل تاني قولي لو كنت فمكاني
كنت حتعمل اية يا حبيبي.... يا حبيبي اية ... اية يا حبيبي
حبيبي.... عارف أجمل حاجة مبينا إننا في الأحلام دايبين وأما يخدنا الهوة يغلبنا مبنبقاش يا حبيبي إتنين
عارف أجمل حاجة مبينا إننا في الأحلام ديبين وأما يخدنا الهوة يغلبنا مبنبقاش يا حبيبي إتنين
ياااا..ياااا ...ياياحبيبي
متفكرش كتير فالدنيا و إفتكر إن العمر يومين يوم بيعدي علينا فثانية ويوم يبعدي كإنه سنين
متفكرش كتير فالدنيا و إفتكر إن العمر يومين يوم بيعدي علينا فثانية ويوم يبعدي كإنه سنين
نتعب نشتكي من إية نسأل فالعالم لية
نتعب نشتكي من إية نسأل فالعالم لية
ولا عندك حل تاني قولي لو كنت فمكاني
ولا عندك حل تاني قولي لو كنت فمكاني
كنت حتعمل اية يا حبيبي.... يا حبيبي اية ... اية يا حبيبي
متفكرش كتير يا حبيبي متفكرش وعيش أيامنا
ومتسألش كتير يا حبيبي دة أحنا مفيش غير كدة قدامنا



الله عليك


الله عليك.... من بين عنيك

شايف خطاوي مخضرة الله عليك

الله عليك ....من بين إديك

فتحت قلبي على الوجود يطرح غنايا ...حبي وورود

رغم القسى رغم الدموع

طالل من الليل الغميق لحظة شروق ...الله عليك

أشتاق إليك وأجري عليك

أسكن في حضنك ضمني محتاج إليك

الله عليك بلقى فعنيك خطوة في حياتي حتبتدي خليك معايا محتاج إليك

رغم القسى رغم الدموع طالل من الليل الغميق لحظة شروق

الله عليك00



حيـــــران


حيران كدة لية متغير لية

حيران كدة لية متغير لية دة أنا قلبي عليك

حيران كدة لية متغير لية

حيران كدة لية متغير لية دة أنا قلبي عليك

فاكر ليالي زمان فاكر ليالينا ...يبقي أنت والأيام قسيين كدة علينا

فاكر ليالي زمان فاكر ليالينا يبقي أنت والأيام قسيين كدة علينا

حيران كدة لية متغير لية

حيران كدة لية .. لية ... لية

متغير لية دة أنا قلبي عليك



الدم


الدم دة دمي ... واللون دة من طيني

الدم دة دمي ... واللون دة من طيني

والحضن دة لأمي والنيل دموع عيني

الدم دة دمي ... واللون دة من طيني

الدم دة دمي ... واللون دة من طيني

والحضن دة لأمي والنيل دموع عيني

يا نخلتي حني بالظل غاطيني قلبي خدوه مني

يا عزيز عيني يا عزيز عيني

الدم دة دمي

طير يا حمام ضوحي وحطي من تاني

طير يا حمام ضوحي وحطي من تاني

لو يتفدي بروحي دة عزيز عيني دة عزيز عيني

الدم دة دمي



بحلــــم


بحلم ويحلالي ... أحلم وأنا مالي إللي حيحصل إية

راضي أنا بحالي .... راضي وبعيش حالي من غير مأفكر فية

بحلم ويحلالي ... أحلم وأنا مالي إللي حيحصل إية

راضي أنا بحالي .... راضي وبعيش حالي من غير مأفكر فية

واللي قدرت علية ...اللي قدرت علية

يكفي ويحلالي ...يكفي ويحلالي

بحلم ويحلالي ... أحلم وأنا مالي إللي حيحصل إية

راضي أنا بحالي .... راضي وبعيش حالي منغير مأفكر فية

بحلم وحلمي بسيط مش كتير مال ولا سيط

بحلم أكون نفسي يسمع غنايا الطير يغني غنوة خير للدنيا ولنفسي

بحلم وحلمي بسيط مش كتر مال ولا سيط

بحلم أكون نفسي يسمع غنايا الطير يغني غنوة خير للدنيا ولنفسي

واللي قدرت علية ...اللي قدرت علية

يكفي ويحلالي ...يكفي ويحلالي

بحلم وحلمي عنيد لكن نصيبي أكيد لازم حيوصلي

مدومت أنا وياه وفقلبي نبض حياه أكيد يوصلني

واللي قدرت علية ...اللي قدرت علية

يكفي ويحلالي ...يكفي ويحلالي


ليست هناك تعليقات:

الاقسام

محمد فؤاد 2010